Sekrety Pokonywania Obiekcji w Marketingu Sieciowym

Odkryj moje sposoby radzenia sobie z obiekcjami, które doprowadziły mnie od zera do zbudowania organizacji liczącej ponad 100 000 partnerów na całym świecie.

Pierwsza książka z serii SEKRETY

Wiem że radzenie sobie z zastrzeżeniami bywa frustrujące, jeżeli Ty też:

Pragniesz zbudować swój zespół ale Ciągle słyszysz odmowy
Paraliżuje Cię strach przed odrzuceniem i dlatego zwlekasz z podjęciem działania
Widzisz ludzi, którzy odnieśli sukces w marketingu sieciowym i chcesz wiedzieć jak oni to zrobili.

W tej książce opisuję sposoby radzenia sobie ze wszystkimi rodzajami obiekcji, z jakimi się spotkałem podczas mojej wieloletniej działalności w tej branży.

Nauczysz się, jak inteligentnie zjednywać sobie innych i w niemal niezauważalny sposób zmieniać ich sposób postrzegania Ciebie, branży, produktów oraz własnych możliwości.

Jedna książka - kluczem pokonania 20 rodzajów obiekcji

Praktyczna wiedza dzięki której powstaniesz jak fenix z popiołów

Umiejętność radzenia sobie z odrzuceniem jest tym, co odróżnia osoby, które odbierają nagrody za kolejne awanse w planie kariery od tych, które „podpierają ściany”.

Ta książka jest kierowana do osób, które chcą rozwijać swój zespół w marketingu sieciowym, stać się liderami i przykładami do naśladowania przez innych.

Do ludzi, którzy mają w sobie odwagę, aby sięgać po więcej, żeby się rozwijać i rozwiązywać problemy swoich klientów oraz partnerów.
Do ludzi, którzy chcą wyruszyć w podróż, której celem jest życie na własnych zasadach, spokój psychiczny i finansowa niezależność.
Ta książka jest dla ludzi takich jak MY.

To jest możliwe. Wszystkich umiejętności, jakie są potrzebne do osiągnięcia sukcesu w network marketingu, możesz się nauczyć. Każdy może to zrobić. Pracowałem z wieloma osobami, które odniosły znaczące sukcesy w tej branży. Miały różne doświadczenia, ale łączyły ich zawsze trzy cechy – palące pragnienie sukcesu, otwartość na wskazówki i gotowość do pracy.

To Twoja decyzja jest tym, co pozwoli Ci przemieścić się z miejsca, w którym jesteś obecnie, do miejsca, w którym chcesz się znaleźć.

Odtwórz wideo

Dla kogo jest ta książka?

Networkerów Chcących do perfekcji opanować sztukę pokonywania obiekcji
Liderów Prowadzących swoje zespoły i chcących zwiększyć ich efektywność
Topliderów Którzy pragną wzbić się na kolejny poziom w karierze
Czego m.in. się dowiesz?

Czego m.in. się dowiesz?

Zmienisz swój sposób myślenia na temat odmowy
Wyjawię Ci jedną frazę, która zmieniła całą moją karierę
Dostaniesz gotowe sposoby na pokonanie 20 najpopularniejszych obiekcji w marketingu sieciowym
Dowiesz się jak opowiadać historie, które sprzedają
Poznasz uniwersalny sposób radzenia sobie z każdą obiekcją
Dostaniesz do ręki gotowe skrypty, co powiedzieć w przypadku każdego zastrzeżenia z jakim możesz się spotkać.
Oraz wiele, wiele innych!

Spis treści

  • ROZDZIAŁ I O autorze

    Prezent dla Ciebie

  • ROZDZIAŁ II Moja historia
    • Trudne początki.
    • Zmiana na lepsze
    • Teraz Twoja kolej
  • ROZDZIAŁ III Jak czytać tę książkę
  • ROZDZIAŁ IV Zamiast wstępu
  • ROZDZIAŁ V Do kogo skierowana jest ta publikacja
  • ROZDZIAŁ VI Dlaczego napisałem tę książkę
    • Dlaczego każda osoba w Twoim zespole
      powinna przeczytać tę książkę
    • Obiekcje zasypią Twoich nowych partnerów
    • jak Wezuwiusz Pompeje. Dosłownie
  • ROZDZIAŁ VII Zmiana w sposobie myślenia na temat odmowy
  • ROZDZIAŁ VIII Zostań nosorożcem
  • ROZDZIAŁ IX Jak poradzić sobie z odmową i rozczarowaniem
    • 4 poziomy zrozumienia potęgi odmowy
    • Poziom pierwszy. Akceptacja odmowy.
    • Poziom drugi. Chęć usłyszenia odmowy
    • Poziom trzeci. Uzyskiwanie odmów częściej
      i na większą skalę.
    • Poziom czwarty. Wykładnicze uzyskiwanie odmów
  • ROZDZIAŁ X Jedna fraza, która zmieniła całą moją karierę
    • Jak coś zaproponować, nie proponując tego wprost
    • Na ile jesteś otwarty
  • ROZDZIAŁ XI Fakty informują, historie sprzedają
    • Najpotężniejsze narzędzie w Twoim arsenale
    • Wykorzystaj potęgę opowieści na Twoją korzyść
    • Przykład historii biznesowej
    • Oto inny przykład historii. Tym razem będzie to historia związana
      z działaniem produktu
    • Teraz przedstawię Ci przykład historii, która może zostać użyta
      w odpowiedzi na obiekcje
    • Schemat opowiadania historii, która sprzedaje
    • Czy historia, którą opowiadasz, musi być prawdziwa?
    • Co jeszcze ma wpływ na jakość opowiadanych przez Ciebie historii?
    • Zadanie dla Ciebie
  • ROZDZIAŁ XII Uniwersalny sposób radzenia sobie z każdą obiekcją .
    • Obiekcje to okazja
    • Obiekcje dotyczą wszystkich
    • Ludzie pragną atencji, nie argumentów
    • 4 kroki do przełamania dowolnej obiekcji
  • ROZDZIAŁ XIII 20 najpopularniejszych obiekcji w marketingu sieciowym
  • ROZDZIAŁ XIV Czy to nie jest kolejna piramida (schemat Ponziego)?
  • ROZDZIAŁ XV Nie mam na to czasu
    • Jak w takim razie możesz zareagować na obiekcję
      „Nie mam na to czasu”?
  • ROZDZIAŁ XVI Muszę to przemyśleć
  • ROZDZIAŁ XVII Nie jestem typem sprzedawcy
  • ROZDZIAŁ XVIII Mam złe doświadczenia z MLM
  • ROZDZIAŁ XIX Nie mam pieniędzy, aby zacząć
    • Co zrobić, jeśli okaże się, że obiekcja dotycząca braku pieniędzy
      jest mimo wszystko prawdziwa? .
  • ROZDZIAŁ XX Tylko ludzie na górze zarabiają
    • Jak w takim razie możesz poradzić sobie z obiekcją:
      „Tylko ludzie na górze zarabiają”
  • ROZDZIAŁ XXI Mam już dobrą pracę
    • Jak poprowadzić dalszą część rozmowy,
      gdy usłyszysz obiekcję: „Mam już dobrą pracę”
  • ROZDZIAŁ XXII A Ty, ile już zarobiłeś?
    • Jak w sposób inteligentny odpowiedzieć na pytanie:
      „A Ty, ile już zarobiłeś?”
    • Oto w jaki sposób odpowiadam na pytanie:
      „Paweł, a Ty ile już zarobiłeś?”
  • ROZDZIAŁ XXIII Zanim dołączę, najpierw chcę sprawdzić produkty
    • Jak poradzić sobie z obiekcją: „Zanim dołączę,
      najpierw chcę sprawdzić produkty”
  • ROZDZIAŁ XXIV Nie chcę zaczepiać moich znajomych
    • Jak poradzić sobie z obiekcją:
      „Nie chcę zaczepiać moich znajomych”
  • ROZDZIAŁ XXV Nikogo nie znam
    • Jak poradzić sobie z obiekcją: „Nikogo nie znam”
  • ROZDZIAŁ XXVI Czy to zadziała w moim przypadku?
    • Sędzia na Dzikim Zachodzie i czarne, nieznane drzwi
    • Jak więc rozmawiać z osobą, która ma obiekcję:
      „Czy to zadziała w moim przypadku?”
  • ROZDZIAŁ XXVII Nie lubię odmowy
    • Jak poradzić sobie z obiekcją: „Nie lubię odmowy”
  • ROZDZIAŁ XXVIII MLM-y mają złą reputację
    • Jak poradzić sobie z obiekcją: „MLM-y mają złą reputację” .
  • ROZDZIAŁ XXIX Chyba nie jestem tego typu osobą
    • Wniosek jest jeden
    • Pozyskuj ludzi, którzy mają to, czego Ty nie masz
    • Jak poradzić sobie z obiekcją: „Chyba nie jestem tego typu osobą”
  • ROZDZIAŁ XXX To brzmi zbyt dobrze, żeby było prawdziwe
    • Jak poradzić sobie z obiekcją: „To brzmi zbyt dobrze,
      żeby było prawdziwe” .
  • ROZDZIAŁ XXXI Muszę najpierw porozmawiać z mężem (z żoną) .
  • ROZDZIAŁ XXXII A co jeśli firma upadnie?
    • Masz to jak w banku
    • W czym warto pokładać wiarę
    • Jak możesz odpowiedzieć na obiekcję: „A co jeśli firma upadnie?”
  • ROZDZIAŁ XXXIII Produkty są zbyt drogie
    • Jeżeli coś nie ma ceny, nie ma też wartości
    • Co zrobić, jeśli Twój klient lub potencjalny partner mówi,
      że „produkty są zbyt drogie”
    • Oto przykłady innych stwierdzeń, które mogą Ci się przydać:
  • ROZDZIAŁ XXXIV Krótka piłka
    • Co zrobić, kiedy czujesz, że rozmowa tekstowa zaczyna zamierać? .
  • ROZDZIAŁ XXXV Jak radzić sobie z ignorantami, cynikami i hejterami
    • Buduj relacje z ludźmi, którzy chodzą w takim tempie,
      w jakim Ty biegasz
    • Co zrobić, jeśli na spotkaniu spotkasz kogoś, kto Cię nie szanuje?
  • ROZDZIAŁ XXXVI Podsumowanie
  • ROZDZIAŁ XXXVII Zapraszam Cię do kontaktu, dodatkowe materiały i szkolenia znajdziesz tutaj:

 

 

Rozwiń

Autor książki

Paweł Lenar – międzynarodowy przedsiębiorca, inwestor, top lider w branży marketingu sieciowego od kilkunastu lat. Zbudował organizacje sprzedażowe liczące łącznie ponad 100 000 partnerów w 23 krajach.

Jest laureatem nagrody Polish National Sales Awards dla najlepszego menedżera branży MLM w Polsce, autorem bestsellerowych książek oraz systemów szkoleniowych. Jego zespoły konsumencko-biznesowe generują kilkadziesiąt milionów złotych sprzedaży rocznie.

Co mówią inni

Paweł Lenar jest profesjonalnym Networkerem, który pod względem swojego doświadczenia oraz wyników jest topowym liderem w Polsce oraz w Europie. Jego inteligencja, przenikliwość i umiejętność strategicznego myślenia mogą zmienić Twój sposób myślenia. Warto się od niego uczyć ponieważ jest nie tylko genialnym trenem ale przede wszystkim praktykiem. Gorąco polecam Pawła każdemu kto pragnie osiągać ponadprzeciętne rezultaty w krótkim czasie.

Jakub B. Bączek Trener mentalny nr 1 w Polsce
cudzyslow

Są ludzie na tym świecie, którzy podejmują pewne działania, bo wynikają one z ich wartości, tego w co wierzą i poczucia sensu. Właśnie taki jest Paweł Lenar, człowiek, który każdego dnia buduje kolejną cegiełkę swojego osobistego imperium. Lubię z nim działać bo wie czego chce i wierzę w to, że zawsze to dostaje. To wybitny strateg, który opanował sztukę nie tylko planowania ale i realizowania celów właściwie do perfekcji.

Łukasz Milewski CEO Milewski Grow With Us
cudzyslow

Specyfikacja książki

Do końca promocji sprzedażowej pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Zamów książkę przedpremierowo!

Książka

Książka "Sekrety pokonywania obiekcji w MLM"
W bonusie:
Cena
67 zł

Książka + Audiobook

Książka "Sekrety pokonywania obiekcji w MLM"
Audiobook "Sekrety pokonywania obiekcji w MLM"
W bonusie:
Cena
134 zł 99 zł

Audiobook

Książka "Sekrety pokonywania obiekcji w MLM"
Cena
67 zł

Patronat medialny

FAQ

  • Kiedy książka do mnie dotrze?
    Egzemplarze na terenie kraju powinny dotrzeć w ciągu 3 dni od daty wysyłki z magazynu. Numer trackingowy przesłany na maila, pozwoli Ci śledzić drogę paczki.
  • Czy mogę liczyć na promocję i niższą cenę książki?
    Nie organizuję promocji cenowych. Książkę sprzedaję w regularnej cenie. Być może w przyszłości będę organizować dni darmowej dostawy.
  • Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
    Tak. Koszty różnią się w zależności od kraju, do którego ma zostać wysłana książka. Podczas zamawiania książki wybierz kraj, do którego książka ma pojechać — wtedy zobaczysz dokładny koszt przesyłki. W przypadku przesyłek do Anglii sugerujemy jednak rozważenie wyboru polskiego adresu dostawy lub wybór produktu elektronicznego (audiobook).
  • Jakie są dostępne sposoby płatności?
    Możesz zapłacić przez Przelewy24. Do wyboru płatność BLIK, szybki przelew, płatność kartą oraz inne metody płatności.
  • Czy mogę otrzymać fakturę? A fakturę na firmę?
    Tak. Faktura jest generowana automatycznie do każdego zakupu. Jeżeli chcesz kupić książkę na firmę, wybierz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Faktura generowana jest w tym samym dniu, w którym dokonywana jest płatność. Otrzymasz ją w osobnym mailu do 24 godzin po zakupie.
  • Czy będzie e-book?
    Na razie nie planuję wydania ebooka do wersji polskiej książki. W przyszłości tego nie wykluczam.
  • Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co robić?
    Złóż nowe zamówienie. Poprzednie zostanie automatycznie anulowane po kilkunastu dniach.

Masz pytania?