Sekrety Mediów Społecznościowych w Marketingu Sieciowym

Przestań tracić czas w mediach społecznościowych. Zamiast tego zacznij dzięki nim rozwijać swój biznes. Twoi potencjalni partnerzy już tam są. Pytanie czy zobaczą tam Ciebie?

PROMOCJA


Darmowa dostawa na terenie Polski.

Druga książka z serii SEKRETY

Rozwijanie biznesu poprzez media społecznościowe wydaje się proste, ale takie nie jest, jeżeli Ty też:

Egzemplarze na terenie kraju powinny dotrzeć w ciągu 3 dni od daty wysyłki z magazynu. Numer trackingowy przesłany na maila, pozwoli Ci śledzić drogę paczki.
Zastanawiasz się jak skutecznie docierać do nowych ludzi i z nimi rozmawiać.
Masz obiekcje związane z tym co publikować,

Żeby zacząć, nie musisz mieć doświadczenia, nie musisz też być znanym celebrytą z wielotysięcznymi, czy wielomilionowymi zasięgami. Możesz ruszyć z miejsca, w którym jesteś: wykorzystać telefon, który już teraz masz, i bez żadnych inwestycji rozwijać swój biznes.

Jedyne, czego potrzebujesz, to wiedza dotycząca tego, jak wystartować, co robić i jakich błędów nie popełniać, aby pójść naprzód.

Media społecznościowe zawładnęły umysłami mas.

Nie wierzysz?

Przejdź się ulicą, wejdź do restauracji, poobserwuj zachowania ludzi. Dzisiaj oczy wszystkich są skierowane na kolorowe, dotykowe ekrany smartfonów.

W ciągu ostatnich lat telefon przestał być głównie narzędziem do prowadzenia rozmów głosowych. Zamiast tego stał się najważniejszym urządzeniem elektronicznym, pozwalającym na: komunikację, poznawanie nowych ludzi, budowanie relacji, spotkania on-line, szybkie zakupy, czytanie książek, oglądanie filmów i sprawdzanie, co słychać u znajomych ze szkoły średniej.

Rozwój platform społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok (i wiele innych), sprawił, że informacje rozchodzą się z prędkością fali świetlnej we włóknach światłowodu. Każdego dnia miliardy ludzi na świecie sięgają do kieszeni spodni, albo do torebki po swoje telefony. Odciskiem palca lub skanem twarzy odblokowują ekran, aby zasilić swój mózg nową porcją informacji.

Najważniejsze pytanie brzmi: czy zobaczą tam Ciebie?

I tego właśnie dotyczy ta książka! Jeśli chcesz odnieść sukces w marketingu sieciowym w XXI w., jeśli chcesz wykorzystać największą przemianę komunikacyjną w historii rodzaju ludzkiego na swoją korzyść, to ta książka jest dla Ciebie.

Odtwórz wideo

Dla kogo jest ta książka?

Networkerów Chcących zacząć wykorzystywać media społecznościowe do rozwijania biznesu
Liderów Którz y pragną przyciągać do siebie najlepszych ludzi na rynku
Topliderów Pragnących zduplikować wiedzę o budowaniu poprzez social media w całej organizacji

Czego m.in. się dowiesz?

Jak przygotować swoje profile w social mediach tak, aby błyszczały?
Pozbędziesz się strachu przed autopromocją.
Nauczysz się jak mówić o możliwości biznesowej i produktach.
Odkryjesz kto jest Twoją grupą docelową?
Poznasz podstawy budowania własnej marki osobistej.
Zrozumiesz jakie są najpopularniejsze błędy popełniane przez networkerów w mediach społecznościowych.
Oraz wiele, wiele innych!

Spis treści

  • ROZDZIAŁ I O autorze

    Prezent dla Ciebie

  • ROZDZIAŁ II Dlaczego napisałem tę książkę
    • Jak zacząć działać w mediach społecznościowych
  • ROZDZIAŁ III Czy aktywność w mediach społecznościowych jest koniecznością?
    • Czy social media nie są przypadkiem chwilową modą?
    • Media społecznościowe są trampoliną
  • ROZDZIAŁ IV Jak pozbyć się strachu przed autopromocją
    • Jeśli sam się nie pochwalisz, nikt Cię nie pochwali
    • Zobacz, co robią wielkie marki
    • Zbuduj w sobie ogromne przekonanie o wartości produktu i branży
    • Sprzedawaj albo zostaniesz sprzedany
    • Jesteś unikatem
  • Siła Twojej postawy
  • ROZDZIAŁ V Twoje zdjęcie profilowe
    • Jakie zdjęcie profilowe będzie odpowiednie
    • Jak często zmieniać zdjęcie profilowe
  • ROZDZIAŁ VI Zdefiniowanie Twojej grupy docelowej
    • Jak przyciągać do siebie ludzi z grupy docelowej
    • Dodatkowa wartość wynikająca z regularnego publikowania postów
  • ROZDZIAŁ VII Promować produkt czy możliwość biznesową?
    • Zalety podejścia poprzez produkt
    • Zalety podejścia poprzez biznes
    • Zalety podejścia poprzez biznes
  • ROZDZIAŁ VIII Zdecyduj, czy jesteś rolnikiem, czy myśliwym
    • Pierwsza metoda działania to marketing
    • Druga metoda działania w mediach społecznościowych to prospecting
    • Która z tych metod jest lepsza?
  • ROZDZIAŁ IX Nie buduj zamków na piasku
    • Traktuj swoje konta w serwisach społecznościowych jako ambasady
    • Jedyne, czego możemy być pewni, to zmiana
    • Inwestuj w rozwijanie swoich umiejętności liderskich
  • ROZDZIAŁ X Wyznaczanie celów dotyczących Twoich działań w social mediach
    • Skup się na aktywnościach, nie na wyniku
    • Takie podejście sprawdza się najlepiej
  • ROZDZIAŁ XI Typy postów, jakie możesz publikować
    • Post dostarczający wartościowych informacji
    • Post będący wyróżnieniem
    • Post będący historią
    • Post stymulujący zaangażowanie
    • Post będący wezwaniem do działania
    • Dwie kluczowe zasady sukcesu
  • ROZDZIAŁ XII Znaczenie posiadania listy mailowej
    • Paweł, ale ja mam kontakt z ludźmi poprzez social media, komunikatory. Mam obserwujących i subskrybentów, nie muszę się z nimi kontaktować za pomocą maila
    • Baza mailowa jest Twoją własnością
    • System do e-mail marketingu, który polecam
  • ROZDZIAŁ XIII Czy nie jest już za późno, aby zacząć w social mediach?
    • Zawsze jest miejsce na nowe
    • Czy tradycyjne metody, polegające na spotkaniach osobistych, nadal będą działać?
  • ROZDZIAŁ XIV Social media a eventy na żywo
    • Czy media społecznościowe są w stanie zastąpić eventy na żywo?
  • ROZDZIAŁ XV Jak COVID i lockdowny zmieniły media społecznościowe i komunikację
    • Czasy kryzysów to okres, w którym biznes networkmarketingowy błyszczy
    • Jak będzie wyglądała przyszłość
    • Jaką masz alternatywę
  • ROZDZIAŁ XVI Jak reagować na negatywne komentarze i hejt
    • Osoba, która robi więcej od Ciebie, nigdy Cię nie skrytykuje
    • Nie ma czegoś takiego jak publiczna konstruktywna krytyka
    • Nigdy nie będziesz w stanie pomóc wszystkim
  • ROZDZIAŁ XVII Co zrobić, jeśli wolisz nie angażować się w działania w social mediach
    • Na szczyt tej samej góry prowadzą różne trasy
    • Ludzie będą Cię o to pytać…
    • Jeden z powodów, dla których powstała ta książka
  • ROZDZIAŁ XVIII Rodzaje treści, jakie możesz publikować
    • Posty tekstowe
    • Zdjęcia
    • Infografiki
    • Cytaty
    • Wideo
    • Wideo live
    • Wywiady
    • Podcasty
    • Artykuły
    • Treści z humorem
    • Pytania
    • Ankiety
  • ROZDZIAŁ XIX Ukryta pułapka mediów społecznościowych
    • Być może Ciebie to nie dotyczy
  • ROZDZIAŁ XX Trzynaście błędów w mediach społecznościowych, które mogą Cię dużo kosztować
    • Posty typu „niska piłka”
    • Posty typu „wspaniały produkt, który jest lekiem na wszystko”
    • Posty opisujące firmę, z którą współpracujesz
    • Posty typu „szukam trzech liderów”
    • Pisanie do każdego człowieka na grupie
    • Leniwy marketing
    • Publiczne walki i dyskusje z niskiej jakości ludźmi
    • Narzekanie
    • Krytykowanie innych firm
    • Atakowanie i krytykowanie pracy na etacie
    • Nawiązania do polityki, religii, seksualności
    • Nudne posty
    • Mówienie nieprawdy
  • ROZDZIAŁ XXI Siła Twojej osobistej historii
    • Nagraj film z Twoją historią
    • O czym mówić w każdym z czterech kluczowych elementów dobrej historii
  • ROZDZIAŁ XXII Stopniowanie metod komunikacji
    • Reakcja na post
    • Komentarz
    • Wiadomość tekstowa
    • Wiadomość głosowa
    • Wiadomość wideo
    • Rozmowa telefoniczna (głosowa)
    • Spotkanie osobiste
  • ROZDZIAŁ XXIII Jak poznawać nowych ludzi poprzez social media
    • Obszar numer jeden: nawiązywanie pierwszego kontaktu
    • Obszar numer dwa: budowanie relacji z ludźmi
    • Obszar numer trzy: jak zamienić znajomego w klienta lub partnera biznesowego
    • Obszar czwarty: zaproszenie na rozmowę lub wykorzystanie narzędzia
  • ROZDZIAŁ XXIV Dodawanie wartości innym ludziom
    • Jak chwalić, doceniać i komplementować innych ludzi
    • Doceniaj i zauważaj swoich rozmówców w social mediach
    • Podejmij zmasowane działania
  • Podsumowanie

 

 

Rozwiń

Autor książki

Paweł Lenar – międzynarodowy przedsiębiorca, inwestor, top lider w branży marketingu sieciowego od kilkunastu lat. Zbudował organizacje sprzedażowe liczące łącznie ponad 100 000 partnerów w 23 krajach.

Jest laureatem nagrody Polish National Sales Awards dla najlepszego menedżera branży MLM w Polsce, autorem bestsellerowych książek oraz systemów szkoleniowych. Jego zespoły konsumencko-biznesowe generują kilkadziesiąt milionów złotych sprzedaży rocznie.

Co mówią inni

Paweł Lenar jest profesjonalnym Networkerem, który pod względem swojego doświadczenia oraz wyników jest topowym liderem w Polsce oraz w Europie. Jego inteligencja, przenikliwość i umiejętność strategicznego myślenia mogą zmienić Twój sposób myślenia. Warto się od niego uczyć ponieważ jest nie tylko genialnym trenem ale przede wszystkim praktykiem. Gorąco polecam Pawła każdemu kto pragnie osiągać ponadprzeciętne rezultaty w krótkim czasie.

Jakub B. Bączek Trener mentalny nr 1 w Polsce
cudzyslow

Są ludzie na tym świecie, którzy podejmują pewne działania, bo wynikają one z ich wartości, tego w co wierzą i poczucia sensu. Właśnie taki jest Paweł Lenar, człowiek, który każdego dnia buduje kolejną cegiełkę swojego osobistego imperium. Lubię z nim działać bo wie czego chce i wierzę w to, że zawsze to dostaje. To wybitny strateg, który opanował sztukę nie tylko planowania ale i realizowania celów właściwie do perfekcji.

Łukasz Milewski CEO Milewski Grow With Us
cudzyslow

Specyfikacja książki

Do końca promocji sprzedażowej pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Zamów przedpremierowo!
Odbierz egzemplarz z podpisem Pawła Lenara!
Wpisz kod: SekretyMS i zamów książkę bez kosztów dostawy i z podpisem Pawła Lenara
Wszystkie zamówione produkty zostaną wysłane w dniu premiery w drugiej połowie lipca.

Książka

Sekrety Mediów Społecznościowych w MLM
PROMOCJA
Darmowa dostawa na terenie Polski.
W bonusie:
Cena
67 zł

KUP W PRZEDSPRZEDAŻY

Książka + Audiobook

Książka "Sekrety Mediów Społecznościowych w MLM"
Audiobook "Sekrety Mediów Społecznościowych w MLM"
PROMOCJA
Darmowa dostawa na terenie Polski.
W bonusie:
Cena
134 zł 99 zł

KUP W PRZEDSPRZEDAŻY

Audiobook

Audiobook "Sekrety Mediów Społecznościowych w MLM”
Zamawiam w przedsprzedaży Produkty zostaną dostarczone po premierze książki w drugiej połowie lipca
Cena
67 zł

KUP W PRZEDSPRZEDAŻY

Patronat medialny

FAQ

  • Kiedy książka do mnie dotrze?
    Wszystkie zamówione produkty zostaną dostarczone po premierze w drugiej połowie lipca.
  • Czy mogę liczyć na promocję i niższą cenę książki?
    Nie organizuję promocji cenowych. Książkę sprzedaję w regularnej cenie. Być może w przyszłości będę organizować dni darmowej dostawy.
  • Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
    Tak. Koszty różnią się w zależności od kraju, do którego ma zostać wysłana książka. Podczas zamawiania książki wybierz kraj, do którego książka ma pojechać — wtedy zobaczysz dokładny koszt przesyłki. W przypadku przesyłek do Anglii sugerujemy jednak rozważenie wyboru polskiego adresu dostawy lub wybór produktu elektronicznego (audiobook).
  • Jakie są dostępne sposoby płatności?
    Możesz zapłacić przez Przelewy24. Do wyboru płatność BLIK, szybki przelew, płatność kartą oraz inne metody płatności.
  • Czy mogę otrzymać fakturę? A fakturę na firmę?
    Tak. Faktura jest generowana automatycznie do każdego zakupu. Jeżeli chcesz kupić książkę na firmę, wybierz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Faktura generowana jest w tym samym dniu, w którym dokonywana jest płatność. Otrzymasz ją w osobnym mailu do 24 godzin po zakupie.
  • Czy będzie e-book?
    Na razie nie planuję wydania ebooka do wersji polskiej książki. W przyszłości tego nie wykluczam.
  • Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co robić?
    Złóż nowe zamówienie. Poprzednie zostanie automatycznie anulowane po kilkunastu dniach.

Masz pytania?

Już wkrótce kolejne książki z serii SEKRETY

Zapisz się na newsletter i nie przegap premiery!